torsdag 23 april 2009

Två år


Idag är det två års kalas hemma. Två år har runnit iväg och det känns som om det var tio år sedan med allt som vi hunnit gå igenom på dessa år. Tiden bara rinner iväg och erfarenheten berikar, som tur väl är. Det är mycket på gång, som för en man med knapp simultanförmåga avskyr, framöver. Dock är det inga avskyvärda saker och jag kan leva upp ordet "flexibel" som används flitigt i många platsannonser. Anledningen till att jag ser det som spännande tror jag är att jag har anammat inställningen att jag kan påverka tillvägagångssättet.

Kalas innebär tårta, men då vår son redan blivit hälsoprofet blir det större utmaning i vad som ska serveras. troligen frukt på ett eller annat sätt. Det om något står högt upp på "godislistan". tänk vad de tar efter sin förebilder. troligen får vi snart uppleva vad vi har för laster när vår son tagit efter dessa. Undrar vad dessa kan vara?

Håller spaningen, inlägget, kort idag för att istället ut och njuta av vädret.

Trevlig solvistelse, men wear sunscreen.